0 oy
405 göst.
13 Eylül 2019 Doğum kategorisinde (125 puan) sordu
Kizlar  dün nisanim geldi demistim bugun sabah 5 den  beri de sancilarim var önce 10 dakika da bir geliyordu simdi 6 dakika da bire düstü. Hastaneye gittim  aciklik 1 cm dediler geri gönderdiler evde cek sancini rahat rahat dediler.  Neler yapabilirim acilma olmasi icin tavsiyesi olanlar? 
Gebelik haftası 40+5

1 cevap

0 oy
13 Eylül 2019 (26 puan) cevapladı
Allah yardımcınız olsun. Bol bol squat merdiven inip çıkma öneririm. Suyu da bol için ve hurma yiyin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 629 göst.
2 Aralık 2019 Doğum kategorisinde Ulker zamanli (128 puan) sordu
0 oy
3 cevap 650 göst.
0 oy
1 cevap 321 göst.

1,512,174 soru

24,665,886 cevap

366,974 kullanıcı

...