0 oy
386 göst.
18 Temmuz 2018 Doğum kategorisinde (494 puan) sordu

Arkadaslar bugun tetenoz asimi oldum. Fakat birde bugun aksilik gibi sabahtan aksama kadar hic durmadan biryerden cikip bir yere gittm ve yoruldum. Bebegimin hareketini hergun hemen hemen 1 kerede olsa hissediyordum bugun hissetmedim... yorgunluktan kaynaklaniyordur dedim ama sizlerede sormak istedim

3 Cevap

0 oy
18 Temmuz 2018 (206 puan) cevapladı

Çok yorulduğum zaman bende hissetmiyorum.

18 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Korkmuyorda degilim aşıdan da oldumu diye
-Reklam-
0 oy
18 Temmuz 2018 (2,642 puan) cevapladı

Aynen canım yorgun .olunca hissedilmiyor. Endişe etme. Kolunda ağrır belki ondan da korkkma

18 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Cok saol canim... evlat olunca hersey duruyor valla. Inan dedimki aceba aşi danmi olduu
19 Temmuz 2018 (2,642 puan) yorumladı
Yok aşıdan yapmaz. :) Yorulunca hiç hareket hissetmezsin. Bide haftan böyle gümbür gümbür hissetmek için erken. Oynasada hafif hafif oynar onuda hissetmezsin vücudun yorgun oldugu icin
19 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Cok saol cnm . Uyandim hala bi tepki yok ins yavrumu hissederim sizde dua edin lutfen
0 oy
20 Temmuz 2018 (333 puan) cevapladı

Tatlim bnde vuruldum şuan senin gbiyim hissetmiyrm sen hissettinmi

20 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Vurulali 2 gun oldu bir iki kere kelebek kırpiritisi gibi oldu onada sukur
20 Temmuz 2018 (333 puan) yorumladı
Aynen şükür bnde tık yok

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 348 göst.
7 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Smymst2746 (14 puan) sordu
0 oy
0 cevap 147 göst.
7 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Smymst2746 (14 puan) sordu
0 oy
11 cevap 634 göst.
3 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde asliim (227 puan) sordu
0 oy
1 cevap 243 göst.

1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...