0 oy
402 göst.
8 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (264 puan) sordu
Tetanoz asisi koldan oluyor degil mi yarin vurunacagim da nette bikac sayfada gobekten yapilir yazilms sasrdim ??
Gebelik haftası 24

3 Cevap

0 oy
8 Eylül 2019 (506 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Yok cnm koldan vuruluyor bir iki gün ağrısı oluyor okadar buz koyarsanız ağrı çok olmuyo 
-Reklam-
0 oy
8 Eylül 2019 (1,378 puan) cevapladı
Koldan vuruluyor 
0 oy
8 Eylül 2019 (1,236 puan) cevapladı
Koldan yapılıyor ağrı yapabiliyor bazen. Duş almistim öyle geçti benim. 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 577 göst.
0 oy
13 cevap 1,140 göst.
0 oy
4 cevap 587 göst.

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...