kızlar 2 gündür belim ağrıyo ara ara ve karnım ağrıyo buruk şekilde sürekli değil bi geliyo bi gidiyo birkaç saatte bir normal mi bu yoksa doğuma işaret mi sancım gelebilir mi birden
1,512,456 soru
24,669,371 cevap
367,171 kullanıcı