0 oy
378 göst.
7 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (936 puan) sordu
Merhaba anne adayları. Size bir sorum olacak. 17+4 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini 16. Haftada hissetmeye başladım ama sağa ya da sola yAtinca hareket etmiyor sırt üstü yatınca hareket ediyor. Rahatsız mı oluyor acaba.?
Gebelik haftası 17+4

4 Cevap

0 oy
7 Eylül 2019 (832 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Büyüyünce yan tataflara dönünce hissediliyor rahat olun :) önceleri bende sırt üstü yatinca hissediyordum 27. Haftanin içindeyim simdi kıpır kıpır 
-Reklam-
0 oy
7 Eylül 2019 (352 puan) cevapladı
Daha cok yenisin onu  haraketi bile ufacik olur ağrın olmadikca normal hissetmemen
0 oy
7 Eylül 2019 (697 puan) cevapladı
Aynısını ben de yaşıyorum hep merak etmisimdir ben de bekliyim burda cevapları :)
0 oy
7 Eylül 2019 (430 puan) cevapladı

Sol tarafa yatmaya bak sirt ustu yatma kan pompalamiyor bebege kan gitmiyor. Saga yatma ayni sekilde ama sol  daha rahat bebekler icin ve bebegin buyudinde sol.tarafa yattikca bebein horon tepecek...:)

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,932 göst.
0 oy
7 cevap 449 göst.
14 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bahar_65 (351 puan) sordu
0 oy
1 cevap 170 göst.
0 oy
6 cevap 412 göst.

1,512,674 soru

24,672,172 cevap

367,321 kullanıcı

...