Ben suni sancı ile yaptım. Nstde sancım çok düzensiz çıktı o da 1-2 defa. Ama ebe açıklık kontrol ederken kanamam oldu yatış verdi doktorum ve suni sancı ile doğum yaptım. Fitil verdiler vajinal yoldan 5 saatte 10 cm acilmam oldu ve doğum yaptım
1,512,150 soru
24,665,578 cevap
366,955 kullanıcı