Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
epidural doğum hakkında bilgisi olan var mi
0
oy
518
göst.
6 Eylül 2019
Doğum
kategorisinde
kadem
(
3
puan)
sordu
Merhaba. Ben 33+5 hamileyim. Kızım olucak inşaallah. Benim bebeğim tüp bebek ilk denemede tuttu.Normal doğum yapmak istiyorum ama doktora sordum sezeryan olur büyük ihtimal yumurtaların yavaş çalışıyor dedi. Acaba ne alakası var. Beni zorlayacagini düşünüyorsa epidural doğum diye birşey duydum.Epidural doğum yapılmaz mı. Epidural doğum yapan var mi yada bi bilgisi olan var mi
Gebelik haftası
34
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
3 Cevap
0
oy
6 Eylül 2019
45248462inci
(
2,155
puan)
cevapladı
Ozel hastane yapar ama devletse epidural yapmaz. Belden asagi uyusturma demek bu.
6 Eylül 2019
kadem
(
3
puan)
yorumladı
Tıp fakültesi hastanesi. İkindin 4 e kadar devlet, 4 den sonra özel oluyor.
Doktor kabul etse ebelere söyleyip yaptırır mi acaba epidural doğum u
6 Eylül 2019
45248462inci
(
2,155
puan)
yorumladı
Tabii ki olabilir
6 Eylül 2019
kadem
(
3
puan)
yorumladı
Kontrolde. Bi danisayim o zaman
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
6 Eylül 2019
salkim_a
(
30
puan)
cevapladı
Yumurtalarla ne alakası var onu bende anlamadım. Herhangi bir sağlık sıkıntısı yoksa normal doğuma engel olmaz diye düşünüyorum. Sizin yerinizde olsam iki ayrı doktora daha sorardım. Epidural açılma belli bir seviyeye ulaşınca belden kaburgadan iğneyle ilaç enjekte ediliyor. Ağrın kesiliyor ama kasılmaları hissediyorsun. Kimisi çok memnun kimisi bel ağrısı yaptığını ve geçmediğini söylüyor. Baska risklerde var. Araştırın derim
6 Eylül 2019
kadem
(
3
puan)
yorumladı
Devlet hastanesinin doktorun sirmustum o da tüp bebeği koyan doktora danış. Normal bir gebelik değil tedaviyle olduğu için takibini riskini o bilir dedi
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
6 Eylül 2019
Asjkk
(
260
puan)
cevapladı
Epidural doğum sadece belli bir açılmadan sonra iğne vurarak uyusturuyorlar yani normal doğumun tüm etkilerini vücut yaşıyor. Eğer normal doğumun bir riski varsa o iğne bunu yok saymaz canm. Sadece vücut uyuşması yapacak sonuçta.
6 Eylül 2019
kadem
(
3
puan)
yorumladı
Hastanelerde neden kullanılmıyor ki acaba acıyı ağrıyı en aza indirseler herkes halinden memnun olur
6 Eylül 2019
Asjkk
(
260
puan)
yorumladı
Valla canım devleti bilmiyorum ama özelde onun için ayrı 1000 TL istiyorlar :( Bir de vücut için çok iyi deglms aslında fıtık fln da yapıyormuş ilerde
7 Eylül 2019
kadem
(
3
puan)
yorumladı
Aa Allah korusun. Ama Gorumcem iki sene ince Dr doğum yaptı artik boyle diyerek belden uyusturdular sezeryan olmuştu o. Tam uyuşmadan kestiler bağırdım sonra tüm uyuttular demişti
7 Eylül 2019
Asjkk
(
260
puan)
yorumladı
Ayyyyy çok kötü bunu ben cevremdeb birinde de duymuştum vücut uyusmamis bunlar kesince bu bağırmış hemen narkoz verip tamamen uyutmuslar çok kötü olmuş psikolojisi bozulmuş
7 Eylül 2019
kadem
(
3
puan)
yorumladı
İyi araştırıp iyi doktora gitmek lazim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili bir soru bulunamadı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,565)
Hamilelik Dönemi Genel
(446,020)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,417)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,891)
Hamilelikte Beslenme
(7,824)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,791)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,585)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,742
soru
24,673,121
cevap
367,376
kullanıcı
...