0 oy
297 göst.
6 Eylül 2019 Hamilelikte Testler kategorisinde (442 puan) sordu
Kızlar benim şeker yüklemesi sonuçlarım açlık 60 tokluk 81 çıkmış açlık hep 60 çıkıyo ne zaman ölçtürsem bu normal mi? 
Gebelik haftası 25

1 cevap

0 oy
6 Eylül 2019 (101 puan) cevapladı
Normal benımde oyle cıkıyor 
6 Eylül 2019 (442 puan) yorumladı
Açlığa hiç dayanamıyorum zaten başım dönüyo aç kalınca sende de oluyo mu
-Reklam-

1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...