0 oy
346 göst.
2 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (39 puan) sordu
Arkdslar 9 hftalık hamileyim. Sabah aksam crınone jel kullanıyorum ama sabah yaptıgım gel içime hıc gırmemıs mınnacık bıse ancak gırmıa hrhlde bıkac kere pompayı sıktım ama girmeyince bendr bıraktım bıse olur mu sizce bı öğün atlamıs gbı oldum

1 cevap

0 oy
2 Eylül 2019 (178 puan) cevapladı
Sorun olmaz sürekli aksatma bir öğün sorun olmaz o haftalarda bende kullanmıştım 1 ay 2 gün kullanamamistim yara olduğu için ama atlama fazla geçmiş olsun 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 446 göst.
4 Ocak 2022 Hamile Kalamama kategorisinde _Aysenurr_.01 (174 puan) sordu
0 oy
4 cevap 655 göst.
3 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif19 (39 puan) sordu

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...