0 oy
403 göst.
27 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
37+1haftaya sezeryana alicam dr cok gerginim annemin yanindayim burda dogum yapicam bi kizim var esimde calisiyo yanimiza gelicek nerdeyse 15 gundur gormedim esimi kaynanam yanimda kizim diyo anne senle yaticam esimde var kaynanam demiyoki dogum yapana kadar benle yatsin gece gece sinir etti dogumda yaklastikca gerginim ne yapmam lazim sizce 
Gebelik haftası 37+1

1 cevap

0 oy
27 Ağustos 2019 (265 puan) cevapladı
Anlamadım canım ?

 Sen annenlerdesin orda doğum yapacaksın.  Peki kaynananin orda ne işi var ? Kafam karıştı 
27 Ağustos 2019 (6 puan) yorumladı
Oda yanima geldi hastanede yanimda kalicak refakatci
27 Ağustos 2019 (265 puan) yorumladı
Eyvah Eyvah.
Bende hep bunu düşünüyorum.  Kaynanamla aynı mahallede oturuyoruz annem başka şehirde.  Doğum için yanıma gelecek. Kaynanam zaten hep burda herseye karışıyor. Annem desen ona müdahale etmeye çalışır valla nasıl geçecek bilmiyorum. İkisine de gelme yanımda olma diyemem. İkisi de bekliyor torunlarini.  Bakalım neler yaşayacağız doğum sonrası
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 926 göst.
0 oy
2 cevap 268 göst.
0 oy
0 cevap 173 göst.

1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...