Gebelikte son ayda düzenli yürüyüşün gerçekten doğuma etkisi var mı? Başlaması veya kolaylaşması adına, deneyimlerinizi merak ettim
Haftamız aynı bizde bugün 36+4 üz..
Ben elimden geldiğince yurumeye çalışıorum ve gerçekten en onemli şeyin yuruyuş olduğunu duşunuorum.. Hayırlı, kolay doğumlarımz olur inşallah..❣
1,512,150 soru
24,665,566 cevap
366,955 kullanıcı