Kız çocuğu olan anneler kaç haftalıkken kızınızı kucağinıza aldınız ?
36 haftalik doğdu kizim
38+2 de alacağım kucagima inşaallah son 7 gün :))
Normal doğum yapanlar genellikle kaçıncı hafta da geldi bebek ?
22haftalığız biz kızımla Rabbim hayirlisiyla bebeklerimizi kucagimiza alırız inşallah...
38in içindeyiz ve beklemediyiz prensesi ♡
1,512,451 soru
24,669,294 cevap
367,168 kullanıcı