Ben 21 haftaligim Hala ogrenemedim gostermiyor kendini . Eksi yiyen cok kisi genelde erkek oluyor yani cevremdeki tanidiklardan. Yeterki saglikli olsun cnm
Merhaba lar hemşehrim sağlıklı gebelikler ve doğumların olsun.. Ye ekşiyi doğur ayşe yi hadi bakalım :)))
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı