0 oy
386 göst.
24 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan) sordu
Polikistik över hastasiyim. Yaklaşık 2.5 ay önce adet oldum. 3 hafta once iliskiye girdim ve dün hamile kaldigimi öğrendim . Şok gecirdm çünkü  regl olmam düzensiz ve en son 2 buçuk ay önce oldum. Testimde beta hcg sonucun 44 cıktı. Su anda ne kadar sürelik hamileyim onuda bilmiyorum. Yalancı gebelik vs olmaz degilmi. 3 hafta önceki ilişkimin meyvesi diye düşünüyorum 

1 cevap

0 oy
24 Ağustos 2019 (1,473 puan) cevapladı
Büyük ihtimalle öyledir ultrasonda görününce söyler dr kaç haftalık oldugunu
24 Ağustos 2019 (54 puan) yorumladı
Büyük ihtimalle öyledir derken neyi kastettiniz
24 Ağustos 2019 (594 puan) yorumladı
3 hafta önceki ilişkine bağladı sanirim arkadaş. Doktorun ölçümüne gore hesaplarsın. Hayırlısı olsun.
24 Ağustos 2019 (1,473 puan) yorumladı
Evet büyük ihtimalle 3 hafta önceki ilişkide hamile kalmissinizdir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 608 göst.
0 oy
2 cevap 357 göst.
17 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gunay_013 (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 376 göst.
22 Aralık 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde Gunay_013 (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 371 göst.
13 Ekim 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Filiz1 (57 puan) sordu

1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...