0 oy
616 göst.
24 Ağustos 2019 Hamile Kalamama kategorisinde (25 puan) sordu
Arkadaşlar ben geçen ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım olumsuz sonuçlandı bu ay tekrar klomen ve çatlatma iğnesi tedavisine başladım ikinci kez tedavide hamile olan var mı acaba 

3 Cevap

0 oy
8 Eylül 2019 (1,091 puan) cevapladı
Birkez kullandım sonuç alamadım adet geciktirdi bidahada kullanmadm 
-Reklam-
0 oy
8 Eylül 2019 (115 puan) cevapladı
Bende klomen kullanmada fayda görmedim.
0 oy
8 Eylül 2019 (1,008 puan) cevapladı
Ben kaldım. Eşinde sıkıntı yok ise sende kalırsın inşallah 
10 Eylül 2019 (25 puan) yorumladı
Birinci de mi ikincide mı kaldın canım sen
10 Eylül 2019 (1,008 puan) yorumladı
İkinci de. Üç kere kullandım ilkinde yumurta oluştu gebelik oluşmadı.  Rahim filmi çekildim. İkincisinde yumurta büyümedi. Üçüncüsünde hamile kaldım çok şükür
10 Eylül 2019 (25 puan) yorumladı
Çok şükür canım darısı bizlere inşallah
10 Eylül 2019 (1,008 puan) yorumladı
Amin en kısa zamanda inşallah

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,785 göst.
24 Ağustos 2019 Hamile Kalamama kategorisinde Kübraismail (25 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,035 göst.
0 oy
4 cevap 870 göst.

1,512,724 soru

24,672,950 cevap

367,373 kullanıcı

...