Atarsa 40 beklemedeyiz
25 gün kaldı çok heyecanlıyım rabbim hepimize hayırlısıyla evladimiza kavuşmayı nasip etsin inşallah
36.haftamiza girdik bakalim azkaldi ama hic gecmiyor gecmicek sanki
4 gün sonra çift sayılar inşallah 104 gün kaldi
3gunum kaldı inşallah tık yok ama baklmm hayırlısı
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı