Bende Aralıkta doğum yapcam nasipse ama ne zaman daha Dr demedi bir şey.hazirlik yapmadim ilk gebeliğim napacagimi ne hazirlicagimi bilemiyorum daba
23 Aralık bendeeeee oğlum olcak ilk gebeliğim. Rabbim tüm hamilelere kolay doğumlar sağlıklı evlatlar nasip etsin hayırlısıyla
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı