Mrhb dün yazmıştım sizlerle paylasmistim karnimda kasiklarimda ağrı var diye bugün Dr gittim ve bebeğimi kaybettim karnimda ölmüş agrilarim ondanmis çok üzgünüm moralim sıfır ne hayaller kurmustum şuan herşey yitip gitti ve evliligimde bitiyor ayrılıyoruz bu süreçte toparlanmak benim için çok zor olacak dua edin bana tek istediğim Rabbimden bana dua ile yardım isteyin benim sizlerle yolum ayrıldı artık hamile değilim heyecanla beklediğim günlerini saydığım hiç bişey olmayacak
1,512,359 soru
24,668,206 cevap
367,112 kullanıcı