0 oy
2,403 göst.
18 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde (99 puan) sordu
Doktor kirk gun ilişki yok dedi kırkım çıktı annemde sezeryanli doğum yapmış kirk cikinca iliskiye girdik hemen acıdi bir hafta sonra yaptık acımadı dedi bende korktum iliskiye girmeye bir ay daha beklesemmi dedim sezeryan sonrasi 40 gun sonra iliskiye giren varmi acıdi mi acımadımi 

7 Cevap

0 oy
18 Ağustos 2019 (231 puan) cevapladı
Ben 45 beklemiştim en az öyle hatırlıyorum bi sorun olmamıştı acele etmemek lazım
-Reklam-
0 oy
18 Ağustos 2019 (21 puan) cevapladı
Yok ya kirkin cikinca gir birsey olmaz yara ilesiyo zaten
0 oy
18 Ağustos 2019 (2,013 puan) cevapladı
Bende 2 sene önce oldum sezeryan bi sorun olmadı şimdi 2. Gebeliğim bişey olmuyo merak etme
0 oy
18 Ağustos 2019 (941 puan) cevapladı
Bi şey olmaz ama tabi dikkatli davranmak lazım ilişki sırasında. Sonuçta bi ameliyat geçirdin yani nazik olması lazım eşinin
0 oy
18 Ağustos 2019 (230 puan) cevapladı
Kırkımın çıktığı gün girdim ama bişey olmadı yara 40 güne kadar zaten kapanıyor iyileşiyor 
0 oy
3 Kasım 2019 (102 puan) cevapladı
1 ay bekledim hicbişey olmadı
0 oy
3 Kasım 2019 (71 puan) cevapladı
Kan gəlməsi biten kimi men iliŞki yapdim 1 ay sonra doktorda 1 ay sonra ilişki olur dedi bana

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 3,108 göst.
30 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde Müjgan (57 puan) sordu
0 oy
5 cevap 2,339 göst.
11 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Halilim (51 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,421 göst.
1 Ekim 2018 Doğum kategorisinde Metap (14 puan) sordu
0 oy
0 cevap 353 göst.

1,512,693 soru

24,672,402 cevap

367,337 kullanıcı

...