0 oy
3,193 göst.
17 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,045 puan) sordu
Arkadaşlar progestani aile hekimi yazdığında devlet ödüyor mu
Gebelik haftası 15

5 Cevap

0 oy
17 Ağustos 2019 (349 puan) cevapladı
Ewet canm ödüyor. 
-Reklam-
0 oy
17 Ağustos 2019 (809 puan) cevapladı
%20 sini oduyormus sanirim
0 oy
17 Ağustos 2019 (68 puan) cevapladı
Gecen gün doktor verdi 13tl aldı eczane sigortam var doktor parası ve ilaç galiba
0 oy
17 Ağustos 2019 (6 puan) cevapladı
Evet ama hamile olduğunu belirt ilacı yazan doktora. Ben ilk yazdırdım hamileyim demedim karşılamadı.  Eczacı dedi ki hamile olduğunu belirt dedi o şekilde yaptım 
17 Ağustos 2019 (1,045 puan) yorumladı
Anladım cnlarim teşekkür ederim bir ilaç için hastane çok uzagimda çünkü dahada yakın gittim sağlık ocağına yazdirmak istiyorum tskler yorumlar icin
0 oy
17 Ağustos 2019 misafir cevapladı
Evet devlet bir kismini karsiliyor benden 16 lira aldilar 
17 Ağustos 2019 (1,045 puan) yorumladı
Tamamdır kuzum jelini odememisti kadın dogumcu yazmamis dediler şimdi kapsüle geçtim ama illa kadın dogumcumu yazacak merak ettim
20 Ağustos 2019 (6 puan) yorumladı
Ben aile hekiminde yazdiriyorum hiç sorunda olmadi

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,319 göst.
0 oy
3 cevap 870 göst.
0 oy
9 cevap 907 göst.
0 oy
5 cevap 478 göst.
11 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 1h_. (108 puan) sordu

1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...