0 oy
397 göst.
16 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (267 puan) sordu
25 haftalik hamileyim bugun asiri gogsum sizladi ve su gbi az bisy geldi normalmi bu haftalardaa
Gebelik haftası 25

3 Cevap

0 oy
16 Ağustos 2019 (115 puan) cevapladı
Evet canım normal. Benım daha 13 haftalıkken gelmeye başlamıştı. Ama sıkma erken doğuma neden olabiliyormuş 
-Reklam-
0 oy
16 Ağustos 2019 (1,977 puan) cevapladı
Normal tatlım 16.haftamdan beri var bende o sorun etme sıkma göğsünü sakın erken doğum riski yapıyor 
0 oy
16 Ağustos 2019 (401 puan) cevapladı
Kolostrum canım normal gelmesi ama oynama uyarma goysunu gelmesin kıymetli süt o yüksek protein içeriyor.  Bebek ilk doğduğunda ericek. 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 533 göst.
22 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ezgiaydin (6 puan) sordu
0 oy
6 cevap 420 göst.
19 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde yrnnur (30 puan) sordu
0 oy
4 cevap 385 göst.
0 oy
1 cevap 335 göst.
28 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif_emrah (110 puan) sordu

1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...