0 oy
549 göst.
15 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (83 puan) sordu
18 haftalık hamileyken kan vermek için saglık ocağına gittim bana 2 bucuk ay sonra aşı için  gel dedi şuan 27 + 1 günlük hamileyim pazartesi aşı için gidiçem sizce aşı için geç bir hafta değil mi bide ilk gebeliğim
Gebelik haftası 27

3 Cevap

0 oy
15 Ağustos 2019 (1,229 puan) cevapladı
Benimde ilk gebeliğim benim ilk aşımı 20 hafta da yaptı ebem 
-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2019 (665 puan) cevapladı
Daha önce tetanoz aşısı olduysan ona göre söylemiştie çünkü normalde 20 haftalık yapılıyor
15 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Aşı oldum da ne aşısı olduğumu hatırlamıyorum onlarda görünüyor mu acaba
15 Ağustos 2019 (665 puan) yorumladı
Evet dosyada yazıyo canm gidince sor zaten aşı kartı verir sanan tetanoz aşısı
0 oy
15 Ağustos 2019 (1,024 puan) cevapladı
Canım ilk doz 20. Haftada 2. Doz 24+3 ye olmuşum not almışım. İlk dozu vurulduktan sonra 1 ay geçiyor tam 2. Dozu vuruluyotsun

1,512,301 soru

24,667,400 cevap

367,063 kullanıcı

...