0 oy
2,219 göst.
12 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde (426 puan) sordu
Dün acil de bana serum taktılar bi zararı yok dediler ama yine de içime kurt düştü çünkü bu serumdan sonra çocuk az bisey emiyo sonra baygın gibi uyumaya başladı ben kaldırmasam uyanmıyor bile :(((((((

2 Cevap

0 oy
12 Ağustos 2019 (13 puan) cevapladı
Yooo hic bir sekilde zarari yok, serum zaten tuzlu su, hastaya güc vermesi icin veriliyo. Bebegin sicaktan uyuyodur. Yada belirli bir zamandan sonra cok uyurlar, sonrada az uyurlar. Merak etme. 
-Reklam-
0 oy
12 Ağustos 2019 (1,173 puan) cevapladı
Canim hamileyken bana da takmislardi kategorileri var zararsiz

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 815 göst.
0 oy
4 cevap 405 göst.
20 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde DuyguHira (670 puan) sordu
0 oy
2 cevap 386 göst.

1,512,245 soru

24,666,759 cevap

367,040 kullanıcı

...