0 oy
445 göst.
11 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde (892 puan) sordu
Bu bayramı da hastanede geçirmek varmış sağlık olsun diyelim kızım iyi olsun da gerisi önemli değil 3 aylık kızımın kanında enfeksiyon çıktığı için doktor yatış verdi perşembe den beri yatıyoruz şimdi de doktoru bekliyoruz belki çıkarır die Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah 

2 Cevap

0 oy
11 Ağustos 2019 misafir cevapladı
Çok geçmiş olsun canim Tez zamanda sağlığına kavuşsun bebeğin inşaallah hayırlı bayramlar 
11 Ağustos 2019 (892 puan) yorumladı
Hayırlı bayramlar canım sağolasın inşallah
-Reklam-
0 oy
11 Ağustos 2019 (291 puan) cevapladı
Rabbim şifalar versin onemli olan o. Yeterki kuzular iyi olsun. Hayırlı bayramlar dilerim 
11 Ağustos 2019 (892 puan) yorumladı
Aynen öyle canım herşey onlar için hayırlı bayramlar sanada

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 808 göst.
4 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kevser Kara (13 puan) sordu
0 oy
4 cevap 463 göst.
0 oy
1 cevap 241 göst.
+1 oy
8 cevap 633 göst.
9 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilberbusra (472 puan) sordu

1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...