Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Beklemeli miyim ?
0
oy
405
göst.
10 Ağustos 2019
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Ece shn
(
258
puan)
sordu
Hanimlar 39+2 yim su anda kan sulandirici igne kullaniyroum gunde bir tane . 15 inde gunum doluyor 18 indede doktorum izne ayrilacak catin biraz dar zorlayabilir seni hic acilmada yok bugun alalim dedi sezeryanla yok dedim bizde bir hafta daha bekleyelim normal olsun istiyoruk evde hareket yapiyorum sicak suya oturma hurma yeme ama merdiven inip cikamiyroum agirlastim iyice baska tavsiyeniz var mi
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
2 Cevap
0
oy
10 Ağustos 2019
꧁❦✳ ĠŨĻβĄҢĄŔ ✳❦꧂
(
193
puan)
cevapladı
Esimin kuzeni normal istiodu 41 haftayı doldurdu yok olmadi en son bebek kakasını yemiş sezeryana aldılar eğer başka dr gitme şansın varsa 1 hafta daha bekle bence
10 Ağustos 2019
Ece shn
(
258
puan)
yorumladı
Ozeldeki doktora gidiyorum normal olsun diye devlete gitsem igne kullandigim icin sirek sezeryane alacak baska ozel hastanede yok maalesef cok kararsizim
10 Ağustos 2019
꧁❦✳ ĠŨĻβĄҢĄŔ ✳❦꧂
(
193
puan)
yorumladı
Yani normal yapa bilsen en sağlıklısı ben olsam beklerdim ama yine size kalmis
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
10 Ağustos 2019
MelekBurcu
(
551
puan)
cevapladı
Valla suni sancı aldığında da açılma olacağının garantisi yok. Kendi sancınla açılman ne kadar olur allah bilir, bebek ve sende sorun yoksa bir hafta daha bekle tabi ama sezaryen gibi bir seçenekte varsa değerlendirin, ben yaptım.
10 Ağustos 2019
Ece shn
(
258
puan)
yorumladı
Bir sikintimi yok sukur bekliyorum su anda 42 ye kadar beklesemmi bilemedim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
4
cevap
391
göst.
Adetim gecikti, gebelik testi için beklemeli miyim?
26 Mayıs
Hamilelikte Testler
kategorisinde
gokce. 9
(
343
puan)
sordu
adet-gecikmesi
hamilemiyim
hamilelik-testler
0
oy
2
cevap
314
göst.
8 haftalık bebeğimin gelişimi durdu, kürtaj için beklemeli miyim?
14 Mayıs
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Zeynep Denir
(
10
puan)
sordu
0
oy
5
cevap
439
göst.
Doğum Sancılarım Başladı mı? Kendi Doğumumu Beklemeli miyim?
17 Mart
Doğum
kategorisinde
Şeymatncl
(
269
puan)
sordu
0
oy
2
cevap
375
göst.
BetA HCG Değerim Yavaş İlerliyor: Yükselme Beklemeli Miyim?
19 Şubat
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Seher ars
(
28
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,538)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,816)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,393)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,854)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,677)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,775)
Hamilelik Alışveriş
(10,860)
Hamile Kalamama
(16,579)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,185
soru
24,666,026
cevap
366,978
kullanıcı
...