Kesinlikle aynı oluyo benim kızım birebir aynı oldu tabi orda biraz sis oluyorlar kilo farkı oluyo ama ağız burun aynı
Benimki çok alakasızdi o fotoğrafla. Normal doğum yaptım ben, içimden çıktığında görmeseydim hayır benim bebeğim bu değil derdim herhalde
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı