Nst ye kaçıncı haftada bağlanılıyor hanımlar ?
32 sen sonra bağlanıyor sanırım
32den sonra Diye biliyorum ama bana 33 de bağladılar
Ben haftaya girecegim nst 35. Haftada olacagim
1,512,747 soru
24,673,285 cevap
367,389 kullanıcı