0 oy
558 göst.
15 Temmuz 2018 Doğum kategorisinde (335 puan) sordu

Nst ye kaçıncı haftada bağlanılıyor hanımlar  ?

3 Cevap

0 oy
15 Temmuz 2018 (713 puan) cevapladı

32 sen sonra bağlanıyor sanırım 

15 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Teşekkürler :)
-Reklam-
0 oy
15 Temmuz 2018 (308 puan) cevapladı

32den sonra Diye biliyorum ama bana 33 de bağladılar 

15 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Ayın 20 de randevum var 31+3 olcam bağlarmı acaba
0 oy
15 Temmuz 2018 (87 puan) cevapladı

Ben haftaya girecegim nst 35. Haftada olacagim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 394 göst.
0 oy
5 cevap 465 göst.
0 oy
7 cevap 1,199 göst.

1,512,747 soru

24,673,285 cevap

367,389 kullanıcı

...