0 oy
1,669 göst.
5 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kizlar 4 gundur basladim folik asite fol b em doktor yazmamisti eczaneden aldim ama ilaci ictigim gunden beri biraz gaz sancisi ve ishal durumu oluyor normalmidir acaba ? 
Gebelik haftası 5.haftasi

2 Cevap

0 oy
5 Ağustos 2019 (237 puan) cevapladı
Doktor neden yazmadı cnm
-Reklam-
0 oy
5 Ağustos 2019 (326 puan) cevapladı
dojtorunuzun vermedigi ilaclari almasaniz daha iyi olur sanki

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,626 göst.
8 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde HmyraDnz (94 puan) sordu
0 oy
0 cevap 221 göst.
16 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elyase (72 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,524 göst.
0 oy
1 cevap 546 göst.
30 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Aysegll (321 puan) sordu

1,512,340 soru

24,667,970 cevap

367,100 kullanıcı

...