0 oy
514 göst.
3 Ağustos 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (337 puan) sordu

Kızlar bugun gün boyu çok kötüydüm gerginim sinir var üstümde ağlayıp duruyorum eşimede sataştım kavga ettik tartıştık çıktı gitti neden böyleyim engel olamıyorum :((((

2 Cevap

0 oy
5 Ağustos 2019 (27 puan) cevapladı
Bende aynı öyleyim canım benimki büyük ihtimalle bebegimin daha doğmamış olmasi yüzünden 40 haftalık olduk
5 Ağustos 2019 (337 puan) yorumladı
Olabilir :( bende fiziken değiştiğim için olabilir birazda kısıtlanıyoruz hamilelikte ondan da olabilir :(
-Reklam-
0 oy
5 Ağustos 2019 (174 puan) cevapladı
Ah be canim ... kayinpederim yuzunden o adinin yuzunden esimle aram berbat ... ve annesi hasta die cikip gidemiyo benle agla agla agla sigara sigara bebegime yapiyorum ama bu hamilelik hormonlariyla alakali deil başa gelen çekiliyo kader misali ... rabbim evlatlarimizi sag salim almayi nasip etsin birbirimizin duacisi olalim 
5 Ağustos 2019 (337 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun bebişe zarar gelmesin:((
Amin inşallah
5 Ağustos 2019 (174 puan) yorumladı
Insallah canim sende sikma canini kac haftaliksin
5 Ağustos 2019 (337 puan) yorumladı
20 olduk bizde :(

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 255 göst.
11 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eslemo (73 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,483 göst.
0 oy
2 cevap 694 göst.

1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...