Merhaba güzel anneler 1 Ağustosta şükür doğum yaptım oğlumu kucağıma aldım ALLAH herkesin kucağına almak nasip etsin ilk çocuğum çok güzel bir duyguymuş tarifi yok bu güzel duyguyu sizlerle paylaşmak istedim
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı