0 oy
339 göst.
3 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde (101 puan) sordu

Merhaba güzel anneler 1 Ağustosta şükür doğum yaptım oğlumu kucağıma aldım ALLAH herkesin kucağına almak nasip etsin ilk çocuğum çok güzel bir duyguymuş tarifi yok bu güzel duyguyu sizlerle paylaşmak istedim <3<3<3

3 Cevap

0 oy
3 Ağustos 2019 (225 puan) cevapladı
Allah anali babalı büyütsün inşallah 
-Reklam-
0 oy
3 Ağustos 2019 (1,058 puan) cevapladı
Gozun aydin masallah allah anali babali büyütsün inşallah 
0 oy
3 Ağustos 2019 (263 puan) cevapladı
Allah anali babalı buyutsun acısını  göstermesin canım bizlerede dua et son bir haftam ama gelesi yok kuzunun ;) ;)

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,014 göst.
0 oy
8 cevap 1,538 göst.
8 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde SibelNur Kerimm (107 puan) sordu
0 oy
8 cevap 792 göst.
2 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Duyguuuss (6 puan) sordu
0 oy
3 cevap 787 göst.
2 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Ayseltur (144 puan) sordu

1,512,632 soru

24,671,477 cevap

367,283 kullanıcı

...