Bnde iki aylık evliyken hamile kaldım bnde bilmiyordum lekelenme şeklinde oldu kaynanamlar sordu adetim dedim sonra baktım kanamam yok kan testi yaptım hamileymişim bu sefer kimse inanmıyo hani adettin şimdi 33 haftalık
Bendede aynısı olmustu adete 5 gun kala 3 yada 4 gun surmustu tam hatrlamıyrm bnde adet oldm sanmıstım cunku 2 senedır beklıyrdm o anı ama bır turlu olmuyordu sonuc 38+5 gunlık hamıleyım sabırsızlıkla kucagıma alacagım gunu beklıyrm
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı