Bnm kurtajdan 8 ay sonra oldu canım umutsuz düşünme olumlu düşün hep olur vakti gelince iki gebelik kaybim oldu Rabbim üçüncüyü nasip etti şuan kızım 10 günlük yanimda çok şükür
2 düşük yapmış biri olarak söylüyorum canım. Allah tan umudunu kesme. Ben iki kere kürtaj oldum. Daha sonra yeniden düşer korkusu olmuştu. İkisini de 8 haftalıkken kaybettim. Meğerse kan pıhtılaşmam varmış. Ama Allah bana tekrardan nasip etti şuan 16 haftalığız bol bol dua et doktor kontrollerini eksik etme gerisini Allah'a bırak
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı