Ben ilk gebelikte çatı muanesi olmadım kontrole gittim açılma vardı 2 cm doğum yaptım 2 hafta sonra kontrole gittim bana sonra dedi çatın dar iyi doğum yapmışsın dedi bende anlamadim bakalım bu gebelikte nasıl olacak
Madem anlasiliyor niye yapiyorki bazi doktorlar bu cati muayenesini anlamiyorum
1,512,480 soru
24,669,717 cevap
367,192 kullanıcı