0 oy
370 göst.
29 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde (187 puan) sordu
Kızlar 26 temmuz 11.45 de oğlumu kucağıma aldım ve isim olarak kararsız kaldım.  DUHAN ABDULLAH istiyorum ama 2 side kur-an da geçiyor ağır gelmez mi acaba ?  Ve kuran da geçen farklı isim istiyorum da ilk çocuğum çünkü. Abdullah kayınpeder ismi olduğu için koyucaz. Sizinde önereceğiniz varsa yazabilir mısınız.
Kapatılma nedeni: İsim konularını sol taraftaki gebelik dışı soru sohbet bölümüne açın anlayışınız için teşekkürler

1 cevap

0 oy
29 Temmuz 2019 (170 puan) cevapladı
Eymen semih kaan emirhan 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 478 göst.
15 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sunaozkan36 (71 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,177 göst.
3 Ağustos 2020 Doğum kategorisinde Canan demiröz (199 puan) sordu
0 oy
21 cevap 2,744 göst.
6 Temmuz 2020 Doğum kategorisinde Aydanm (639 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,398 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...