yaşamayan var mı diye sorsan daha doğru olur
enfeksiyon her hamilenin yaşadığı bişey canım. olmayan yoktur.
bebek için de tehlikeli bir durum tabi. benim doktorum bana ilaç vermişti enfeksiyonu geçirmek için. ayrıca bol su tüketmelisin
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı