Aldatmaz canım.hormonlardandir istememen bende oyleydim ben söyledin eşime durum bu dedim oda anlayişla karşıladı.ama şimdi o durum geçiyor yavaş yavaş,bence bahene etme güzelce söyle anlar hatta sana yardimcida olur.sert şekilde redd edersen kafasi karışır.merak etme sende de geçecek
1,512,194 soru
24,666,133 cevap
366,984 kullanıcı