0 oy
390 göst.
23 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (85 puan) sordu
Kızlar siz bi hata yapiyorsunuz  hamile kalmadan önce bebiş istiyorsunuz  sora bebiş oluyor hamileligin tatidi çıkacağınız doğumu düşünüyorsunuz yeni doğan bebisle vakit geçirmek yerine yürüyüşünü hayal ediyosunuz yürüyünce okulunu öyle devam boşverin ya tadını çıkarın sakın olun boşa sitres yapmayın o anın tadini çıkarın  bugün bu hamilelik doneminide ozliceksiniz tamammi Kizlar  sitrese yer vermeyin  
Gebelik haftası 21+0

1 cevap

+1 oy
23 Temmuz 2019 misafir cevapladı

Tamam.           :D:P

23 Temmuz 2019 (291 puan) yorumladı
:)))))))):))))))))):)))))))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 388 göst.

1,512,525 soru

24,670,356 cevap

367,217 kullanıcı

...