0 oy
424 göst.
22 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (75 puan) sordu
Kizlar benim bugun adet gunumdu hafif sancilarla adet oldum ya da ben adet olduğumu saniyorum bilemedim her zamanki gibi degil afedersiniz kahverengi gelmis ama pembemsi kan da var normalde cok cok yogun ve kipkirmizi gelir ve asiri sancili olurdum. Bu sefer gelen kan ne cok fazla ne cok az... bu bir yerlesme kanamasi olabilir mi adet oldum diye uzulmustum ama supheyede dustum. 

6 Cevap

0 oy
22 Temmuz 2019 (1,150 puan) cevapladı
Canım gününde olduysan adet kanaması olabilir içinde şüphe varsa kan testi yaptır derim kesin sonuç o gösterir 
-Reklam-
0 oy
22 Temmuz 2019 (2,117 puan) cevapladı
Benimde öyle gelip yoğunlaşmıştı. Bende ilk yerleşme kanaması mi acaba diye düşünmüştüm ama adet olmusum. Bir dahaki ayda hamile kaldım canim
0 oy
22 Temmuz 2019 (1,702 puan) cevapladı
Valla oladabilir benim basima gelmisti bence bitest yapmalisin
0 oy
22 Temmuz 2019 (28 puan) cevapladı
Her ikisi de olabilir. Bende seninle ayni durumu yasadim. Test yaptim ertesi gun pozitif cikti :) yarina kadar gelmezse test yap cikar sonucu. Allah gonlune gore versin :)
0 oy
22 Temmuz 2019 (1,001 puan) cevapladı
Yerleşme kanamasi kahverengi oluyor toplamında 6 damla filan yani bende oyle oldu az az 2 gun sürdü 
0 oy
22 Temmuz 2019 (8 puan) cevapladı
Bende yerleşme kanaması yaşadım canım. Adet günüm bi gün gecikmişti ertesi gün adet oldum sandım gelen kan da biraz farklı gibi gelmişti bana pek de oralı olmadım. Aradan 7 8 saat geçince devamı gelmeyince şüphelendim 1.5 gün kadar silik halde gelince ve kesilince yerlesme kanamasi olduğuna kanaat getirdim ve sonraki gün hastanede tahlil yaptırdım ve sonuç olumlu cıktı. Biraz da beklemekte fayda var tabi. Bazen stres vb şeyler de adeti etkiliyor ister istemez. 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,136 göst.
0 oy
3 cevap 1,018 göst.
0 oy
2 cevap 570 göst.

1,512,568 soru

24,670,907 cevap

367,254 kullanıcı

...