hastane çıkış olarak o battaniyeden yaptırdım ama tulum olarak sizce kanatli olan mi güzel yoksa pembe dugmelimi kanatlinin önü düz model arka sadece kanat sarinin aynisi
Pembe olan daha güzel ilk fotodaki
Nasip olursa bnde bunu yaptricam
1,512,285 soru
24,667,114 cevap
367,049 kullanıcı