Canım ben yaptırdım magnet cok güzel ve güvenilir almina bebek şekerleri diye geçiyor resmi de eke koyuyorum cok memnun kaldım tavsiye ederim
Dogum icinde bunu yaptirdim tanesi 2 tl faceden ismi kadinca hobi ama instada adana pleksi diye bir sayfa var ordada guzel seyler var
1,512,432 soru
24,669,069 cevap
367,158 kullanıcı