0 oy
415 göst.
17 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (188 puan) sordu

kızlar şeker yüklemesi yapıldı bugun doktor dönüş yapmadı henüz sonucum nasil sizce

image


Gebelik haftası 24

1 cevap

0 oy
17 Temmuz 2019 (1,249 puan) cevapladı
Sonuçlar normal yüksek değil. Bende gaziye gidiyorum ama hiç memnun değilim. Sen memnunmusun
17 Temmuz 2019 (188 puan) yorumladı
olur mu neden doktorlar gebelik takibi yapmasın sekreterler saçmalamış
18 Temmuz 2019 (398 puan) yorumladı
Ben de Nuray Bozkurt takibindeyim:)
18 Temmuz 2019 (188 puan) yorumladı
öylemi pek tatli bir doktorumuz var:)
18 Temmuz 2019 (398 puan) yorumladı
Aynen :) Hamile kalmadan önce de kist takibinde idim onu aldı kendisi gecen sene :) simdi de gebelik takibi :)
18 Temmuz 2019 (1,249 puan) yorumladı
Gebe kalmadan önce takibe başlarlarsa alıyorlarmış zaten ama gebelik başlangıcından sonra bakmıyorlarmış. Birinin yorumunda okumuştum böyle olduğunu
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...