Kizlar progesteron deyerim 16.8 cikti.Iyimi?3 haftalik hamileyim.Bi iyne yazdi.Agolutin.Kullananiniz oldumu?
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı