0 oy
343 göst.
16 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde (23 puan) sordu
Kizlar 3 gun oldu normal dogum yaptim dikisliyim.

Bugun sabahtan beri ishalim ve simdi biraz atesim var gibi iltihap kapmis olabilir mi dikislerim

1 cevap

0 oy
16 Temmuz 2019 misafir cevapladı
Olabilir ağrı varsa bir baktırın yada batikonlu su verildiyse onunla yıkayın 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 498 göst.
31 Aralık 2023 Doğum kategorisinde Thereisalwayshope (505 puan) sordu
0 oy
1 cevap 226 göst.
10 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Abccccc (157 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...