Ben sezeryan oldum 2 takım pijama almıştım ama bez veriyorlar gelen giden olmadığı için hiç pijama fln giymedim zaten yatıyorsun hep üstümde de pike vardı hiç kasmadım kendimi
1,512,452 soru
24,669,307 cevap
367,168 kullanıcı