Valla canım ben hamileliğim boyunca içtim çünkü çok stresli bi hamilelik geçirdim hastaneye gittiğimde doktor beni korkuturdu ama en fazla 2 gün dayanabiliyodum çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu ama içilmemesi en güzeli sen yinede içmemeye gayret et rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin
1,512,333 soru
24,667,886 cevap
367,091 kullanıcı