İlk gebeliğim ama 1 bcuk sene sonrasında hamile kaldım 8 +0 haftayım şu an tam bir bebek olasıya kalp atışını duyasıya doktor yasakladı yani yasaklamasada kendi kendime yasaklardım heralde riskli bir dönem çünkü
1,512,458 soru
24,669,416 cevap
367,171 kullanıcı