Ben owli doğum sonrası korse kullandım cokta memnun kaldım. Önemli olan markası değil düzenli kullanman tabii ki. Şu an tekrar hamileyim 37+5. ) Bunda da kullanacak insaAllah. E bebek sayfasında bulabilirsin.
1,512,649 soru
24,671,805 cevap
367,294 kullanıcı