0 oy
505 göst.
13 Temmuz 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu

22 haftalik gebelikte bebegi hissetmek icin karnina parmaklarıyla bastirmak bebege zarar verir mi ?

Gebelik haftası 22

4 Cevap

+1 oy
13 Temmuz 2019 (142 puan) cevapladı

vermez canım ben 31 haftalık hamileyim kafasını dayayıp canımı yakınca bende itiyorum:)

13 Temmuz 2019 (136 puan) yorumladı
Sağolasın canım kız olcak Allah'ın izniyle
13 Temmuz 2019 (136 puan) yorumladı
Seninki ne...
13 Temmuz 2019 (142 puan) yorumladı
oğlum olacak benimde kısmetse
13 Temmuz 2019 (136 puan) yorumladı
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah kaçıncı haftadasn
13 Temmuz 2019 (142 puan) yorumladı
31+1 canım aminnn cümleyle insAllah
-Reklam-
0 oy
13 Temmuz 2019 (744 puan) cevapladı
Yani parmagini ne kadar bastirabilirsin ki ? Bundan sonra yapmasan daha iyi olur canm..  elini karnına koy hafif bastır hissedersin.... parmakla oyacak kadar değil 
0 oy
13 Temmuz 2019 (1,702 puan) cevapladı
Elini koyunca hissedersin bastirma tabi
0 oy
13 Temmuz 2019 (1,196 puan) cevapladı
hafif dokunuslar yapabilirsin canim ama bastirma siddetli beyni acik dha allah korusun korkuom ben . 

gobek deliginin iki parmak altina bas parmagimla hafif dokunuorm iki uc kere mesela pit.pit sklinde

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 535 göst.
0 oy
10 cevap 1,287 göst.
0 oy
11 cevap 809 göst.
13 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Xyzz (686 puan) sordu
0 oy
2 cevap 331 göst.

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...