Evet canım maalesef iki gün önce gece bayağı karın ve bel ağrısı çektim bu arada 32+6 haftalık hamileyim. Doktora gittim bebek iyi dedi olabilir bu sancılar normal dedi bir iğne yazdı, hem ağrılarını dindirir hem erken doğumu önler dedi sağolsun
1,512,564 soru
24,670,885 cevap
367,251 kullanıcı