Arkadaşlar bu gün kontrole gittim bebeğin suyunun az olduğunu söyledi doktor sizlerde de suyunun az olup gününde doğum yapaniniz oldumu sizce erken olirmuyum doktor bol su tüket dedi ama benim aklım kaldı 30+4
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı